2014. október 21., kedd

XI. Kelenföldi pu. - Pályaudvar melletti bádogbüfé


Reggelente és délutánonként jártam errefelé olykor, és már rég nem láttam, hogy működne, pedig forgalmas helyen van, nagyon közel a pályaudvarhoz, egy aluljáró feljáratánál. Ma már a régi képen látható lépcső sincsen meg, amely  hozzá tartozott. Amint egy korábbi bejegyzés mutatja, tavaly még kínai ruhaüzlet volt (habár, mint már említettem, amikor arra jártam, nem láttam nyitva). A pályaudvar épületében, éppen ezzel a bódéval szemben egy borozó, egy Nemzeti Dohánybolt, valamint egy látványpékség található.

A hely Kalota Béla felvételén:

A hely, mint kínai ruhaüzlet, Albrecht Dániel fényképén (2013):


A hely ma: 

Térkép
  
iTTiVOTT 11. nagyobb térképen való megjelenítése

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése