2010. március 21., vasárnap

XIII. Garam utca 32.

Garam Borozó

A lenti képre pillantva talán nem is kell sokat mondanom arról, hogy "Mi a helyzet?" az italozóval. Hiszen látható, hogy semmi jó. Már jó ideje be van zárva, s csak sejthetem az okait...
Nem egyedül voltam fényképezni, s még szerencsém is volt, mivel ha egyedül vagyok és ráadásul még egy digitális fényképezőgépet villantok meg... A kísérőm eltakart, amíg én gyorsan elkészítettem a fényképet... Ekkor igazán örültem, hogy velem volt.





2 megjegyzés:

  1. Mi van akkor ha egyedül van és még digitális fényképezőgépe is van? Én egy időben itt laktam utána kvázi itt laktam. Simán lehet fényképezni digitális fényképezőgéppel. Amúgy itt a 90-es évek elején rövid ideig játékterem is üzemelt.

    VálaszTörlés
  2. Faterom a borozó mellett lakott...Én is voltam ott pàrszor a 90 évek elején...

    VálaszTörlés