2014. december 9., kedd

VIII. Sárkány u. 14.

A kellemes belvárosi körséta után szinte már kalandornak éreztem magam, ahogy a nem túl bizalomgerjesztő környéken található Lesz Vigasz kocsma keresésére indultam. A helyzetem annyiban legalábbis emlékeztetett egy mesehősére, hogy ahogy ők az aktuálisan legyőzendő sárkányt, én a VIII. kerületi Sárkány utcát kerestem.
 A kocsma azonban mostanra már megszűnt létezni, a név sem olvasható már a bejárat fölött. Az előző blogbejegyzésnél egy névtelen hozzászóló említést tett egy sikertelen újranyitási kísérletről - gyanítom, ennek emléke lehet a bezárt ajtón még mindig olvasható nyitvatartási rend. A hordó formájú rácsok a pinceablakokon még most is ott vannak, ahogy ez a fényképemen is látható.

Kalota Béla képe:

Laki Xénia blogbejegyzése és képe 2010-ből: 
Az általam készített kép:
A hely az iTTiVOTT adatbázisban




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése