2013. november 26., kedd

XVI. kerület, Szabadföld út 19. - Sárga Csikó

A Sárga Csikó a 16. kerületi városrész, Cinkota egyik legrégebbi kocsmái közé tartozik. A cinkotai HÉV-megállóval szemben, a 92-es busz megállójától 2 méterre lévő söröző régen is és most is a lakosság törzshelyeként üzemelt. Ahogyan Török Júlia 2010-es bejegyzésében is írta: " A kocsma máig őrzi a hetvenes-nyolcvanas évek hangulatát, de a legfontosabb tartozékát, a törzsközönséget sem vesztette el." Ennek bizonyítékaként pedig a 2013-as fotón sikerült is megörökíteni két, a kocsmából kitérő - dohányozni megálló embert. Bár a kiadó tábla az ellenkezőjére utal, a Sárga Csikó talán örök-életű lesz.


Kalota Béla felvételén:



2010-ben, Török Júlia fotóján:


2013 őszén:


A hely az iTTiVOTT adatbázisban.


iTTiVOTT 16. nagyobb térképen való megjelenítése

3 megjegyzés:

  1. gyerekorom nagy pilanatai ehez a hejhez köthető. Családom, barátok mind itt ittunk. jóvót. Itvót.
    R.I.P.in písz.

    d:'(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én itt voltam kocsmáros évekig,még lehet ismerlek is.

      Törlés
  2. Én itt dolgoztam jó pár évet, nagyon szerettem, sok barátom volt akik mai napig hiányoznak.

    VálaszTörlés